• Zápis z jednání klubu HDK – 16. listopadu 2017

    Zápis č. 41

    z pravidelného zasedání Hradeckého demokratického klubu

    Termín, místo konání: 16. listopadu 2017, 17:30, Pod Terasami

    Přítomní:  Duchoň, Boštík, Rytíř, Dusová, Lejsek, Kocourek,  Ondráček,  Springer, Springerová, Fink, Urban, Štěchovský, Pirner, Durrer, Kubát Pavel, Kubát Petr, Škorpil

    • Na úvod proběhla kontrola zápisu, k tomu byly tyto připomínky:

    -účty, dle musíme mít celkem 4, ale pro členy zůstává důležitý ten původní – číslo 2000645457 / 2010. Jedná se o transparentní účet, je určený pro naše příspěvky pro HDK.  Důležité je, při platbě uvést do příkazu účel platby, upřesňuji bude tam napsáno „dar  a příjmení dárce“.

    • Na tento účet poslat svůj příspěvek za rok 2016, což prozatím, učinil jen Rytíř a Lejsek. Naše gentlemanská dohoda hovořila o 10% z ročního součtu příjmů.
    • Informace o výběru dodavatele na ZUŠ Střezina – firma Prima
    • Letiště- shrnutí diskuse a komentář k rozhodnutí rady, došlo k pověření Leteckých služeb vypracovat návrh na pravidla provozu na letiště s přihlédnutím k připomínkám KMS a zároveň k potřebám firem provádějícím výcvik, výsledek ale musí přinést omezení pohybů na letišti
    • Diskuse o Slávii, je vůbec třeba vypracovat studia, značné finanční nároky, problém s rozvodnou tepla, nabízí se několik řešení, rozhodne rada
    • ITI – výběr dodavatelů projektů na investiční akce, původně byly vybrány 3 (ZŠ Malšová Lhota, ZŠ Svobodné Dvory a ZŠ Mandysova), doporučeno zvážit ještě dodatečné zařazení přístavby ZŠ Úprkova
    • Technologické centrum – indikátory
    • Zahrádkářská osada U Vody – jednoznačně černá stavba, proti vůli spolku zahrádkářů
    • Postup prací na rekonstrukci hospody v Adalbertinu, žádost o prodloužení termínu
    • Diskuse ke konkurzům

    –  Dopravní podnik, jasný průběh a rozhodnutí, vybraný pan ředitel přijde v úterý na radu

    – Technické služby, velká diskuse, jako 2 kandidáti současní náměstci, komise nebyla jednotná, obtížný výběr, rozhodne úterní rada, doporučeno respektovat rozhodnutí komise

    • Schválení termínů porad HDK 2017 –  zastupitelské 27 11 a 18 12, klasické 03 12,

    opět se začátkem v 17:30.

    Příprava kalendáře – velmi spěchá. Do konce týdne, nejdéle v pondělí poslat Pavlu Kubátovi několik popisků (celkem potřeba 52), 2-32 věty se vztahem k Hradci, k činnosti ve městě, meze se nekladou, ale UDĚLAT A POSLAT. Fotografie nemají členové řešit, jen prostý text.

      

    Zapsal: Vladimír Springer

    Podělte se s ostatními...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn